Szalonetikett

Illusion Körömszalon Házirend

Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével a házirend szabályai automatikusan elfogadásra kerülnek!
 
 

1. Bejelentkezés és időpont egyeztetés

 
Bejelentkezni a szalon honlap oldalán (illusionsalon.hu) lehet egy pár kattintással, illetve telefonon is van rá mód.
Első alkalommal az időpont véglegesítéséhez foglalási díj befizetése szükséges. A foglalási díjról minden esetben számlát és/vagy nyugtát állítunk ki (ez alapján kell az utalást és/vagy a személyes befizetést teljesíteni). A foglalási díj a választott szolgáltatás(ok) végösszegének felét tartalmazzák. A foglalási díj összege visszajár amennyiben a szolgálatás lemondása a szolgáltatás megkezdése előtt 24 órán túl történik. 24 órán belüli lemondás esetén a a foglalási díj nem jár vissza. Új időpont foglalása csak az újbóli díj megfizetése után lehetséges. 
Időpont egyeztetést követően ha változtatást szeretnél, légy kedves minimum 2 munkanappal a szolgáltatás megkezdése előtt jelezni.
18 éven aluli vendég részére időpontot első alkalommal a szülő tud foglalni olyan időpontra, amikor Ő is el tud jönni a kiskorúval, hogy a szolgáltatás megkezdése előtt alá tudja írni a szülői beleegyező nyilatkozatot. Csak ezt követően tudunk 18 évnél fiatalabb vendéget fogadni.

Abban az esetben, ha a kezelendő bőrfelület:
- gombás, (bőr, köröm)
- szemölcs van,
- ekcémás,
- irritált,
- hámhiányos,
- vérzik, vagy váladékozik,
- rögzített gipsszel, sínnel vagy bármely módon,
- operált, minden esetben kizárja a munkavégzést!
Műkörmöt csak orvosi javaslatra távolítunk el ezekben az esetekben!
Herpesz: A fertőzés a hólyagképződéstől a gyógyulási szakasz befejeztéig fertőzőnek tekinthető!
Kizáró tényezőnek bizonyul, ha fertőző, sérült bőr, illetve körömfelülettel érkeztek!

 
2. Megjelenés a foglalt időponton

 
Kérjük, hogy tartsuk tiszteletben egymás idejét, így inkább pár perccel hamarabb érkezz, mint később. 10 perc késésnél kérjük, jelezd nekünk. 10 percet meghaladó késés esetén mérlegelés kérdése, hogy a szolgáltatás elvégzése belefér-e a rendelkezésre álló időbe. Ebben az esetben a szolgáltatás módosítható (pl.: elmarad a díszítés) vagy megtagadható, amennyiben nincs idő a minőségi szolgáltatás elvégzésére.
A pontos érkezés mellett fontos, hogy ne legyetek alkohol, illetve bármilyen tudatmódosító szer hatása alatt, mert sajnos abban az esetben a szolgáltatás nem végezhető el.
 
 

3. Nyitvatartás


Hétfő: előzetes egyeztetés szerint
Kedd: előzetes egyeztetés szerint
Szerda: előzetes egyeztetés szerint
Csütörtök: előzetes egyeztetés szerint
Péntek: előzetes egyeztetés szerint
Szombat, Vasárnap és ünnepnapokon ZÁRVA
Tanfolyamok és továbbképzések esetén a nyitvatartási idő módosulhat.
 
 

4. Időpont lemondása


Az időpont lemondása, vagy módosítása díjmentes, amennyiben a szolgáltatás megkezdése előtt legalább 48 órával történik.
Ha a lemondás 24 órán belül történik, a szolgáltatás árának 50 % -a kerül pótdíjként felszámolásra, mert ebben az esetben az időpontot nagyon nagy valószínűséggel nem tudjuk már másik vendégnek kiadni.

Amennyiben a vendég előzetes tájékoztatás nélkül nem jelenik meg a foglalt időpontján, úgy 100 % -os rendelkezésre állási díjat köteles megfizetni. Új időpontot csak a fentiek rendezését követően áll módunkban kiadni.

 

5. Garancia és garanciális javítások

 
Műköröm esetén a garancia 7 nap, normál használat mellett. Nem tartoznak a normál használathoz az alábbi tevékenységek: nem nyitunk vele kartont, zsugorfóliát, konzervet, nem feszegetjük, pattintgatjuk, esetleg rágjuk. Takarítás, illetve vegyszerek használata során gumikesztyű viselése ajánlott, mivel a vegyszerek mind az anyagra, mind a fedőfényre káros hatással lehetnek. A műköröm tartóssága és stabilitása 4 hétre esik a köröm növekedésétől függően.
 
Géllakk/shellac esetén a garancia 5 nap. Ennek oka, hogy ez a technika csak tartós lakkozás, így a saját körömlemez állapota erőteljesen befolyásolja a géllakk tartósságát. Géllakk cseréje 2-3 hetente javasolt a saját körömlemez állapotától függően. Ezen időn túl a géllakk elemelkedhet a körömlemeztől, alámehet a víz, mely baktériumok bejutását segítheti elő.
Vendégeink által biztosított zavartalan munkavégzés esetén tudunk garanciát vállalni az elkészített minőségi szolgáltatásra, ezért kérlek, a munkavégzés ideje alatt telefonhoz, ruha neműhöz, hajhoz, archoz, stb. ne nyúlj!
Az ilyenfajta tevékenység, nagyban befolyásolja a szolgáltatás minőségét!
 

6. Higiénia


A szalon egész területén tilos dohányozni, illetve alkoholt fogyasztani.
Megérkezést követően az ajtó mellett található zöld pad felnyitását követően papucsra kell váltani az utcai cipőt.
A szolgáltatás megkezdése előtt mindenkinek kötelező alaposan kezet mosni.
Amennyiben betegnek érzitek magatokat (megfázás, influenza, egyéb vírusos megbetegedés tüneteit észlelitek) kérünk benneteket, foglaljatok új időpontot. Mi is mindent megteszünk az egészségetek megőrzése érdekében, mi is átrakjuk az időpontot, amennyiben lebetegednénk. Betegen érkező vendég esetén a szolgáltatás megtagadható.
Kisállatot a szalonba behozni Tilos!
 
 

7. Viselkedés a szolgáltatás megkezdése előtt és alatt

 
Amennyiben úgy érkeznétek, hogy még folyik az előttetek lévő vendég szolgáltatása, akkor kérünk benneteket, hogy cipőcserét követően a vendég váróban foglaljatok helyet. Sorra kerülésetek előtt legyetek kedvesek kezet mosni.

Gyermekfelügyelet:
A szolgáltató által nyújtott szolgáltatást a vendég veszi igénybe. A szolgáltatás ideje alatt harmadik személyre vagy gyermekedre nem tudunk felügyelni, sem felelősséget vállalni! Ezért kérünk, lehetőség szerint a szolgáltatás idejére egyedül érkezz!

 
 

8. Fizetési lehetőségek

 
Minden szolgáltatás, annak befelyeztével fizetendő, készpénz formájában. Munkanapokon, banki nyitvatartási időszakban esetleg azonnali átutalással is teljesíthető a helyszínen. 10.000 Ft alatti szolgáltatás igénybevétele esetén kérjük 20.000 Ft alatti bankjeggyel érkezz.
A rendelkezésre állási pótdíjat készpénzben a szolgáltatás befejeztével, vagy azt megelőzendően bármikor személyesen vagy banki átutalással lehet rendezni, utóbbi esetén a kezelést megelőző 24 óráig.
Az árlistát megtaláljátok a honlapunkon. 
 
 

9. Kép és hanganyag rögzítése

 
A szolgáltatást követően minden esetben az elvégzett munkáról fotó készül, melyet marketing célokra, természetesen a vendég nevének feltüntetése nélkül felhasználhatunk.
A szalon biztonságának érdekében mind a földszinten, mind az alagsorban kamera működik.
A szolgáltató a házirendet bármikor egyoldalúan módosíthatja, de erről köteles tájékoztatást közre adni.
A házirend betartása kötelező érvényű minden szalonban tartózkodó személyre nézve.
A házirend elolvasható a szalon internetes oldalán.
Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével a házirend szabályai automatikusan elfogadásra kerülnek!
 

Köszönjük, hogy a házirend betartásával hozzájárulsz a zökkenőmentes munkamenethez!
 
Az Illusion Körömszalon Csapata